Garancia ügyintézés

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a legtechnikawebaruhaz.hu webáruház által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük.

A jótállás nyilvántartásáról

A webáruházban leadott rendelések esetében a vásárlói profil oldalon megtalálhatóak a korábbi rendelések, a rendelt termékek és a vásárlás dátuma. Ezen adatok segítségével tudjuk beazonosítani a termékeket. Azon rendelésekhez, melyeket nem a webáruházon keresztül kapunk, külön garanciajegyet mellékelünk! Ezek a megoldások nem helyettesítik az 1. pont szerinti gyártói garancia levelet! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.

A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A jótállási felelősséget kizáró feltételekről

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • Bármilyen külső beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.

A jótállási és javítási határidőről

Az átvett terméket 15 munkanapon belül (amely újabb 15 munkanappal meghosszabbítható) rendezzük új, vagy javított formában. Az oda és vissza szállítás ideje miatt plusz 1-1 nappal hosszabbodhat a határidő. A gyorsabb ügyintézés érdekében a gyártói garancialeveles termékeket érdemes a garancialevélen megjelölt szakszervizbe küldeni!

A garanciális termékek átadása legtechnikawebaruhaz.hu webáruháznak vagy a  szervizbe szállítás költség megfizetése vásárló feladata. A javított/cserélt terméket díjmentesen házhozszállítjuk! Nagyobb értékű termékek esetében, vagy törzsvásárlóknak tudunk biztosítani ingyenes garancia futárt. Abban az esetben, ha a hibásnak vélt termékről a szervizelés során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy a szolgáltatás igénybevételekor a bevizsgálási díjtól eltekintünk, de a futárköltséget (és természetesen az igényelt javítás költségeit) önnek kell vállalnia. A futár díja szállításonként 2.000 Ft, vagyis oda-vissza szállítás esetén összesen 4.000 Ft.

Jótálláson és szavatosságon alapuló vásárlói jogokról

  • Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét.
  • A vásárló a termék díjmentes javítását kérheti.
  • Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza.

A javításról

  • A javításhoz csak új alkatrész használható fel.
  • A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
  • Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
  • A javításra leadott adathordozókon lévő adatokért felelősséget nem vállalunk!